3 ay önce
166 Görüntüleme

Consultancy PaloAlto Firewall Bakım & Destek Hizmeti

Teknolojiler: Güvenlik
PaloAlto
Bakım / Destek
Network Güvenliği

Strata, donanım, yazılım ve bulut tabanlı alt yapılarda entegre ve etkili bir ağ güvenliği platformudur.

Palo Alto Networks Yeni Nesil Güvenlik Duvarı, tümü merkezi olarak yönetilen fiziksel, sanal ve bulut tabanlı altyapılarda sunulan, entegre ve en gelişmiş ağ güvenliği çözümüdür.

Bu hizmet, işletmelerin güvenlik standartlarına uygun bir koruma sağlamak üzere optimize edilir.

       Bu hizmetin sağlanabilmesi için aşağıdaki isterler sürecin hızla işletilebilmesi için önemlidir. Sağlanamaması durumunda ön analiz çalışması yapmak gerekecektir.

Ağ topolojisi,

Segmentler arası haberleşmesi gereken servis haritası,
Kurulu ve lisanslı Palo Alto Firewall cihazı,
       Hizmet kapsamının net bir şekilde tanımlanması, beklentilerin yönetilmesine, yanlış anlamaların önlenmesine ve hem hizmet verenin hem de hizmet alanın sağlanan hizmetler konusunda uyumlu olmasını sağlamaya yardımcı olur.

Hizmet kapsamında yapılacak faaliyetler aşağıdaki şekilde gerçekleşecektir:

-Servise başlamadan önce ürün üzerinde sağlık kontrol çalışmasının gerçekleştirilmesi,

-5×8 Uzaktan Servis Desteği

-L1 ve L2 seviyelerde uzaktan servis desteği

-L3 ve üzeri destek gereksinimlerinde üreticiye case açılarak üretici ile koordineli bir şekilde sorun giderme süreçleri uygulanır.

-Update/Upgrade süreçlerinin uygulanması,

-1. Seviye İçin Müdahale Süresi : 1 Saat

-2. Seviye İçin Müdahale Süresi : 4 Saat

-3. Seviye İçin Müdahale Süresi : 8 Saat

Tabloda bulunan 1. 2. Ve 3. Seviye Müdahale Süreleri ve açıklamaları aşağıdaki gibidir:

Seviye
Öncelik Derecesi
Açıklama
1. Seviye
Kritik

Alınan hizmetin durması, tüm organizasyonu etkileyen ve hemen müdahale edilmesi gereken durumlardır. BT altyapısında oluşan problem, altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini tamamen etkilemekte ve işleyişini durdurmaktadır. Müşteri, oluşan problem nedeniyle iş kaybına uğramaktadır.

2.Seviye
Orta

Belli sayıda kullanıcıyı etkileyen daha düşük etkisi olan sorunlardır. BT altyapısında oluşan problem, altyapıya bağlı olan sistemlerin tümünün veya bir kısmının işleyişini kısmen etkilemekte ve işleyişi kısıtlamaktadır. Müşteri, oluşan problem sebebi ile altyapıya bağlı olan sistemlerde performans düşüklüğü yaşamaktadır.

3.Seviye
Düşük

Sistemde sorun olmaması durumlarında, bilgi amaçlı ya da genel diğer taleplerdir. BT altyapısında özel konfigürasyon değişikliği gerekmektedir. Altyapı üzerine bağlanacak olan yeni sistemler için özel bir konfigürasyon gerekmektedir. Geliştirme çalışmalarında “Nasıl” ile başlayan soruların cevabı ile düzeltilebilecek olan sorunlardır.

Kapsam dışında bırakılan konular aşağıdaki gibidir:

Hizmet sağlanan ürün dışında yapılması gereken konfigürasyonlar kapsam dışındadır. (routing, switching config gereksinimleri, AD/3rd party authentication ayarları, NAC ayarları vs.)
Sanal güvenlik duvarı kurulması durumunda gerekli sanal sunucu, fiziksel sunucu veya hypervisor katmanına ait yapılandırmalar kapsam dışındadır.
Kuruma altyapılarda oluşan harici sorunlar kapsam dışındadır.
© 2024 Yönetilen Servisler - DİPLOKİON BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. All rights reserved. Powered By BUBERKA