Anasayfa Arama Sonuçları Güvenlik Bakım / Destek Network Güvenliği Riverbed Riverbed Tam Kapsamlı Ajan Bazlı APM Yerel Destek Hizmeti (5×8)
4 ay önce
47 Görüntüleme

Riverbed Tam Kapsamlı Ajan Bazlı APM Yerel Destek Hizmeti (5×8)

Teknolojiler: Güvenlik
Riverbed
Bakım / Destek
Network Güvenliği

Performans İzleme ürünleri, sisteminizde yavaşlığa sebep olabilecek problemlerin neler olabileceğini bulup, bu problemlerin kök sebebinin belirlenmesini sağlayan ürünlerdir. Bu konudaki en önemli iki başlık, üzerinde hizmet sunduğumuz Uygulama Performans İzleme (APM) ve Ağ Bazlı Uygulama Performans İzleme (NAPM). En önemli getirisi; sunduğunuz hizmetler/uygulamalardaki yavaşlığın ya da potansiyel yavaşlığın nereden kaynaklandığının (ağ, uygulama, veri tabanı gibi) tespiti ve kök sebebinin gerek ağ paketleri, gerekse kod seviyesinde belirlenmesidir.

APM (Uygulama Performans İzleme) Uygulama Sunucularına ajan yükleyerek, sunucularınıza gelen bütün işlemleri (transaction) izleyebilir ve uygulamanızda kod seviyesinde (class/method) analiz yapabiliriz. Ayrıca, alınan exceptionlar, veri tabanı çağrıları, kaynak tüketimleri ve bunun gibi uygulama sunucularınız içerisinde yaşanan her türlü etkeni de milisaniye hassasiyetinde takip edebiliriz.

       Yerel destek hizmetinin verilebilmesi için kurum bünyesinde geçerli bir Riverbed APM lisansı ve Portal lisansının satın alınmış ve ürünlerin kurulu olması gerekmektedir.
       Hizmet kapsamının net bir şekilde tanımlanması, beklentilerin yönetilmesini, yanlış anlamaların önlenmesini ve hem hizmet verenin hem de hizmet alanın sağlanan hizmetler konusunda uyumlu olmasını sağlamaya yardımcı olur.


Destek hizmeti kapsamında yapılan faaliyetler aşağıda belirtilmiştir:


Ürünün sorunsuz çalışmasını sağlamak,
Hizmet kapsamı dahilinde ürün güncellemelerinin yapılması,
Sistem kontrol çalışmaları,
Yılda bir kez yazılım güncellemesi yapılacaktır.
Yılda 20 adet çağrı açma hakkı mevcuttur. Çağrılar 5×8 esasına göre değerlendirilecektir.
Acil durumlar için yılda iki kez 7×24 çağrı açma hakkı tanınacaktır. Sonrasında açılacak ve destek istenecek çağrılar, her bir çağrı başına ücretlendirilecektir.
20 çağrı sonrası açılacak çağrılar, her bir çağrı başına ücretlendirilecektir.
Bakım yenilemesinin yapılması durumunda, kullanılmayan çağrı hakları, bir sonraki seneye devredilmeyecektir.
Hizmet kapsamı dışında bırakılan faaliyetler aşağıda listelenmiştir:


Ürünün destek hizmeti haricindeki her konu kapsam dışıdır.
Müşterinin sistem ve altyapısından kaynaklı oluşan problemlerin giderilmesi kapsam dışıdır.
Destek ekibi, sadece paket içeriğinde belirtilen kapsamları gerçekleştirmekle yükümlüdür.
© 2024 Yönetilen Servisler - DİPLOKİON BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. All rights reserved. Powered By BUBERKA